2009年8月9日日曜日

#10: 病気に成りました




#10: 病気に成りました。
We are sick.

Hello everyone,
皆さん今日は、

Unfortunately Judy and I have been a bit sick with the flu over the last few weeks and so have not been able to make a new blog postings or podcast.
残念ですが、私とジュディが二週間前からインフルエンザで病気に成りました。ですから新しいブログとポッドキャストを作る事が出来なく成りました。

However, we are now recovering, so perhaps from next week、or the week after, we will be able to start again.
併し、段々元気に成って、多分来週や来来週からまた始めます。

Regards,
Chris and Judy

0 件のコメント:

コメントを投稿